-
رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناباد از مرکز رشد فناوری بازدید کرد
- ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
مهندس حسن ابراهیمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست به همراه مهندس عطارباشی کارشناس این اداره جهت تعامل بیشتر با مرکز رشد و شرکت های مستقر، از این مرکز بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل پارک علم و فناوری خراسان به نقل از روابط عمومی مرکز رشد فناوری گناباد، مهندس ابراهیمی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گناباد به اتفاق مهندس عطارباشی، از برخی شرکت های فعال و حاضر در مرکز رشد فناوری گناباد بازدید و پس از آن در جلسه ای با مهندس تقوی رئیس مرکز رشد فناوری پیرامون تعاملات اداری دو مجموعه تبادل نظر نمودند.
تعداد بازدید : ۷۰ تاریخ: 1402/10/12
پربازدیدترینها
نظرات کاربران
درحال حاضر کامنتی ثبت نشده است.